Nailmail

27 Feb

Häromdagen fick jag min leverans ifrån Nailmail, en nagellacksprenumerationstjänst (oj, långt ord) som Vackra och Underbara Karin äger.

Denna omgången var min första och det var Diamond Cosmetics som var månadens lack. Ett märke jag nog inte hört talas om förut, jag är mest inne på OPI, China Glaze, h&m och Depends lack i vanliga fall. I alla fall.

Jag valde Saintbellas val av nagellack den här gången. Det blev följande:

Chainmail Charm, Don’t teal my heart away och Danger Zone.

Jag har inte haft orken att prova Chainmail Charm än men av det jag har sett på andra bloggar så är det lacket tjusigt!

Såhär ser de andra två ut på mig

I’m lovin it.. barapapapaa 😉

Ett lager täcker bra, jag kunde haft ett lager till men jag orkade inte riktigt engagera mig så djupt för ett fototillfälle (jag har det andra lacket på andra handen och nej, jag tänker inte gå ut så).

Jadu, Danger Zone heter detta.. det är nog vad jag skulle kalla det också.. don’t even go there. Nej, jag gillar inte det här lacket.

Tre lager och det täcker inte alls. Dessutom ser det ut som jag doppat naglarna i Fanta. Foonkar inte riktigt för min rödsprängda hud. Kanske Tradera för det här lacket, om ingen vill köpa det av mig? Eller så kanske jag ska prova ett lager med vitt lack under innan jag lackar med detta.. hmm. Might be an idea.

Nu har ni fått se dom i varje fall. Chainmail Charm kanske kommer en annan dag. Jag har slutat äta min medusiner för jag ska till läkaren och ta prover (förhoppningsvis) så jag mår inte sådär fantastiskt bra och tröttheten är överväldigande men ja.. vi får se.

Lämna en kommentar