H&M Home

21 Feb

Eftersom jag tycker lite synd om mig som är tvingad att vara hemma i några veckor till så var jag bara tvungen att tröstshoppa lite..
Det finns ingen anledning för mig att köpa nya kläder än men inredning har väl ingen dött av?

Vårt badrum är lite lätt tråkigt. Vi har vitt kakel med en grön rand och grönt klinker på golvet. Faktiskt inte alls så fullt som det låter som.
I vilket fall ville jag pigga upp det lite, våren är ju på antågande! (in my dreams?)
Så, hm.se fick sig ett besök.
Detta blev resultatet:

2 st gästhanddukar i cerise 49,50.-/st, hm.se

2 st gästhanddukar i grå 49,50.-/st, hm.se

Duschdraperi i cerise 149.-, hm.se

Badrumsmatta i cerise 79,50.-, hm.se

Förvaringskorg 49,50.-, hm.se

 

H&M ville tydligen inte ha större bilder än så, men ja. Hoppas ni ser. 😉 Jag hade någon rabattkod så det blev drygt 315.-, vilket jag tycker var riktigt överkomligt. Nu ska vi bara se vad sambon säger också.. ehm…
Utöver det där behöver vi en ny pedalhink (helst i rostfritt) för den gamla pedalhinken är ingen läckerbit längre.

 

3 svar to “H&M Home”

  1. Marie S ;) 22 februari 2011 den 13:44 #

    Det ser riktigt snyggt ut!

  2. Susanna 23 februari 2011 den 16:14 #

    Det var inte alls många pengar för lite piff. ^^ Jag skulle också behöver köpa typ nya handdukar och sånt men köket för gå först och sen får det bli badrum. 🙂

  3. Maja 02 mars 2011 den 19:29 #

    Men Malin, du har 4 månader efter vårt bröllop så det är lugnt vet du 😉

Lämna en kommentar